Parafinsko olje Stelon za savno, 0,5 l
Opis
Parafinsko olje je nestrupen, okolju prijazen izdelek, ki je kot nalašč za zaščito savn in opažev. Parafinsko olje ščiti površino lesa pred vlago in olajša vzdrževanje čiste. Ker parafinsko olje prodira globoko v zrno lesa, preprečuje vstop drugim snovem v les. Parafinsko olje je brezbarvno in obdelava z oljem poglobi različne odtenke lesnih zrn. Parafinsko olje je primerno za vse vrste lesa; še posebej je dober za toplotno obdelan les in črno jelšo.
Poleg klopi za savne in opažev lahko parafinsko olje Stelon uporabljamo tudi za zaščito drugih notranjih lesenih površin, kot je pohištvo s furnirjem in neobdelane površine, kot so deske za rezanje. Parafinsko olje se lahko uporablja tudi kot masažno olje.
Parafinsko olje je enostavno za uporabo
Parafinsko olje se nanese na neobdelano leseno površino z gobo ali krpo, ki ne pušča vlaken. Klop za savno je treba očistiti in pustiti, da se posuši, preden jo obdelate z oljem. Obarvano in zatemnjeno mizo je treba pred obdelavo z oljem obrusiti. Parafinsko olje je treba nanašati v suhih pogojih: vlažnost pod 80 % in temperatura najmanj 5 °C. Najboljši rezultat je dosežen, če savno pred tretmajem segrejemo na približno 50ºC.
Obdelavo s parafinskim oljem je treba ponoviti, če les takoj vpije olje. Po obdelavi obrišite odvečno olje s klopi. Uporabljene gobice ali krpe lahko očistite z vodo ali zavržete z običajnimi gospodinjskimi odpadki. Rabljene gobice ali krpe niso samovnetljive.
Kapaciteta: 0,5 l
Kapaciteta raztrosa: 8-15 m 2 /l
Shipping information
Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.
Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.
Dostava je vedno na voljo.
Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.
Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.
Rok dostave na spletni strani je okviren.
Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.
Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.
NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Cene dostave na dom
Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.
Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.
Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.
Zbiranje blaga
Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.
Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.
Vračilo blaga
Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.
Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:
1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.
2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.
3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]
NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.
Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.